onsdag 4 januari 2012

Träning...

Jag har nyligen lagt märke till att jag inte tar så bra beslut här i livet... Först klipper jag en lugg som fick folk att säga att jag liknar min pappa. Sen färgar jag håret rött. Sen börjar jag färga tillbaka det till blondt. Men det blir randigt så jag börjar gråta inne på hårsalongen. Efter det byter jag hårsalong igen men då hamnar jag hos en frisör som inte är särskillt mycket bättre. Man märker att alla som klipper sig där får samma frisyr. Och så sent som idag bestämde jag mig för att låta min bror träna mig på gymmet. Hur slutade det? Jag började i alla fall inte gråta! Men jag tror han filmade mig medans jag lät som att jag bajsade är jag gjorde sit-ups...
Nu funderar jag på att duscha men jag tror inte att mina ben kan bära mig än...

Bild på min bror från idag. Han behövde en bild till sitt CV/CW och
 jag skulle då fota honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar