måndag 2 januari 2012

Lustig dag.

Inatt har jag:

  • Sovit i typ 2 timmar 
  • Drömt riktigt wierd
  • Vaknat upp med ett afro
Förklaring: 
Jag duchade klockan 12 igår kväll och slutade inte att duscha förrens klockan 2. Gick och lade mig klockan halv 3... Somnade ca klockan 4... Sedan drömde jag att jag var på Hogwarts och ett monster i gröna gympaskor skulle döda mig. Det enda jag hade var en trollstav. Gissa vad jag försökte göra? Peta monstret i ögonen med min trollstav.
När jag vaknade upp kunde jag knappt somna om och jag hade otroligt ont i nacken. Men tillslut lyckades jag somna om. Sedan vaknade jag av att klockan ringer. Jag kliver upp... Stänger av den... Lägger mig i sängen igen... Sedan tänker jag "Det vore kul om jag somnade om nu! Hahah, nu när jag inte får somna så somnar jag! Hahah, det är tur att jag inte kommer somna om då! :D" ... Sen somnar jag om.

Den här morgonen har jag:

  • Duschat... Igen. (För att bli av med afrot)
  • Tagit på mig shorts och linne.
Förklaring: 
Jag och Elin ska ju ha fest idag och alla har blivit tilldelade olika länder/Platser dom ska klä ut sig till. :) Eller dom ska lixom klä ut sig som att dom kommer från det landet/den platsen Cx Jag har Afrika och egentligen så skulla jag svepa in mig i sjalar och allt möjligt konstigt. Men jag kom på att jag kan måla huden svart (Mörkbrun), våffla håret megastort, använda svart engångshårfärg och klä mig som att jag tror det är 30+ grader ute :D

Jag åt middag hos pappa igår och där glömde jag min mobil och min kamera... Så jag lägger nu upp en random bild bara! :D


Lite random bild jag tog på farmors land i somras... Ett dass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar