torsdag 5 januari 2012

Min favoritårstid och varför

Dag 1 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 2 - Min favorit årstid och varför.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - Min bästa resa.
Dag 5 - Mitt favoritprogram och varför.
Dag 6 - Bästa filmerna enligt mig.
Dag 7 - Något jag ångrar.
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Min hobby.
Dag 10 - Min musiksmak.
Dag 11 - Om jag fick välja så skulle min framtid se ut såhär.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Vad jag hatar.
Dag 14 - Något jag ser fram emot.
Dag 15 - Mina husdjur.


Behöver jag ens svara på det? SOMMAAAAAR! ... Fast när jag tänker efter gillar jag hösten ganska mycket med eftersom det är väldigt fint att fota då... Fast nej, SOMMMAAAAR! :D 


Det är på sommarn som man köper shorts!^^

Det är då man hittar söta små rabatter lite överallt! :3

Det är då du och din kompis är på ditt eller din kompis land! ^^

Det är då man spelar minigolf! :D

Det är då man badar i pool! c:

Det är då du tar mysiga promenader med din hund ^^ Kanske tar man även med sig fika? :3

Det är då man sticker och fiskar! :D

Det är då man träffar hela goa släkten på släktkalas :3

Det är då getingarna och humlorna kommer fram. Ta kort på dem! :D

Ha länga goa konversationer med dina polare medans ni solar och blir lite bruna! :3

Besök dina far/morföräldrar och ta kanske en liten fika! (:

Var barnslig! (Och vrid era hövven, bilden e sné!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar