onsdag 4 januari 2012

Bilder på mig från när jag var liten

Ni fattar inte hur mycket jag bjuder på mig själv när jag visar dom här bilderna asså... Detta är som en tidslinje med alla olika sorters hår jag haft... ._. Fruktansvärda bilder... Förstår inte riktigt hur jag tänkte...


Jag när jag var ca 11 år gammal :)

Plötsligt ville jag ha en förändring så jag valde att klippa fram en permanent pälsmössa!
Luggen växte ur och här ser jag någon sorts WB hip-hoparstil... Hur som helst så är
det inte det vackraste jag sett precis!


Plötsligt villa jag ha ytterligare en förändring... I form av nördiga
 glasögon och rutiga skjortor! ._.'

Hääär börjar det hända grejjor... Rött hår...




Och nu tröttnar jag på förändringar och vill vara blond igen. Och hur blev det? Inte blondt i alla fall! Men det tycks ha blivit någon sorts råttaktig blandning? Och kolla på dom ögonbrynen asså... USCH!
Så nu vet ni även varför mitt hår är så risigt!... Det är resultaten av en tjej som har haft alldelles för mycket fritid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar