tisdag 3 januari 2012

Chemaa/Shemaaa/Schemaaa!

(...Jag kan inte stava till Cshema...)
Jag hittade denna grejen på en kompis blogg och jag tänkte att det kanske skulle vara lite kul att prova detta på min blogg :D

Och btw, min plan för idag gick åt skogen. Jag har legat i min säng och grejjat med mobilen sedan mitt förra inägg... ._.

Dag 1 - Bilder på mig från när jag var liten.
Dag 2 - Min favorit årstid och varför.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - Min bästa resa.
Dag 5 - Mitt favoritprogram och varför.
Dag 6 - Bästa filmerna enligt mig.
Dag 7 - Något jag ångrar.
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Min hobby.
Dag 10 - Min musiksmak.
Dag 11 - Om jag fick välja så skulle min framtid se ut såhär.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Vad jag hatar.
Dag 14 - Något jag ser fram emot.
Dag 15 - Mina husdjur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar