fredag 6 januari 2012

Filmtime! TVÅÅÅ filmer! :3

Nu är det så att jag ska se på den tredje Spider-man filmen etersom jag typ är kär i dom.. Fantastic 4! (a) Men eftersom ni kan tycka det är tröttsamt att jag ständigt länkar till Spider-man Marvel-filmer och inte några lite ... Vad ska man säga?... roligare filmer xp ... så åtgärdar jag problemet nu :3 Mina damer och herrar... *trumvirvel* Jag låter er nu välja mellan TVÅ filmer! *BADAAA!* (Det där skulle föreställa såna där trumpeter)

Film nummer 1 är-
Spider-man 3 -  Fantastic 4

Trailer

Länk



Film nummer 2 är-
The penguins of Madagascar -The Return Of he Revenge of Doctor Blowhole

Trailer

Filmen (Den här filmen är bara 45 min, så den får plats i ett Youtubeklipp)


Anledningen till att jag har strykit över Spiderman är för att jag ångrade mig, jag ska se på Fantastic Four iställer Cx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar