fredag 25 november 2011

Taggaa! :D

Har precis tränat färdigt nu, det slutade med att jag hade en liten spa-timme med mig själv på slutet :3 Champoo för torrt hår, balsaminpackning, oljeinpackning och ansiktsmask c: Hade lite lugn go musik med Lisa Hannigan till också (:

Men när jag ska träna och tagga är det dessa låtar som gäller! :D

På denna låten är det lign början, då är det man ska stretcha och tagga för sig själv lite. :D Men sedan i sluuutteeet! Då jävlar! Man blir så lycklig i slutet att man bara vill hoppa högt och kasta sig själv in i en vägg- så lycklig blir man! :D


På denna låten ska man använda energin man fick på förra låten till att bara springa runt och låtsas att man är en rockstjärna! :)


Och detta är den där "Dunka-dunka-"låten det är meningen att man ska dansa till. Om du är som mig och inte kan dansa så kan du alltid göra som mig och tro att du kan dansa. Ingen ser ju dig ändå! Det hade även vart super om ni kunde lära er dansen dom dansar också. Då kan jag garantera er en jädrans tajt rumpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar