tisdag 22 november 2011

Worth a try.

Gaaaah!! Jag vill hoppa in i en stenvägg!! Eller bara banka mig själv väldigt hårt i huvudet!!

Jag gick längs skogsvägen på väg hem (jag slutar egentligen om en halvtimme, men jag ska ta bussen till tandläkarn) och jag höll på med mitt och Jennys nya mål. Vi ska nämnligen försöka skriva egna låtar. Det går la sådär, men på vägen hem tänkte jag bli klar med min. Så där står jag och skrålar för mig själv då det kommer en medelålders kvinna gåendes 5 meter ifrån mig ._. Hon har ju såklart hört allt! >.<' Så jag som är så jäkla kvicktänkt och smart låtsas att jag pratar i telefon. ._.' Så jag börjar livligt prata om NO-läxor och hemtentor o.o'

Fasen asså, och pricken över i't ät att senaste jag gjorde bort mig då jag på morgonen svarade i telefonen genom att säga "Hej pucko" eftersom jag trodde det var Elin... Det visade sig att det var en tant som hade ringt fel .__.'

Eftersom jag är så jäkla generös så får ni se hur långt jag kommit hittills på låten :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar