lördag 26 november 2011

No idea what these flowers are called...

Har nyss kommit hem. Tänkte ju lägga upp bilder på kläderna jag shoppat, men det är så mörkt i mitt rum att bilderna inte blir bra :c Bilderna kommer imorn! c:
Så jag tänkte nu berätta för er hur min vanliga lördagskväll låter!
-"HUGHHH!" (Ljudet från mig när jag ramlar i trappan)
-"Det är okeej!" (Det jag ropar till mig själv när jag märker att ingen bryr sig om att jag ramlar i trappan)
-"OOOOO-iiii-uuuuu-AAAAA-iiiiii" (Ljuden jag gör för mig själv när jag sitter ensam på mitt rum och funderar över vibrationer och stämband)
-"...Vad fan håller jag på med?" (Det jag säger till mig själv när jag plötsligt inser vad jag håller på med.)
-... (Tystnaden som uppstår när jag inser att jag fortfarande pratar med mig själv.)

Bilderna i inlägger är bilder på några blommor jag fotade nu när jag var hos morfar :3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar