torsdag 10 november 2011

I'm psycic... ._.

Efter konfirmationen så hängde jag och Jenny lite utanför skolan och snackade lite :D Det var superkul.. Ända tills vi kom in på ämnet där vi snackade om att jag säkert var synsk. Då blev det lite läskigt :o Vi provade detta genom att jag skulle gissa på vilken hand hon hade vilka fingrar på... ._. Altså hon sa "Vilken hand håller jag upp 5 fungrar på?" och jag hade rätt de 3 första. Sedan nästa gång sa jag att jag inte visste. Då hade hon inga fingrar uppe! o.o Senan upprepade sig sånahär konstiga saker tills jag skulle gissa den sjätte gången. DÅ gissade jag fel ._. Men sedan gissade jag rätt på 2 till och OHMAYGAD!

Detta är ett klipp från Tyra Banks Show där 2 synska tvillingar är där och besöker :) Heeeelt crazy! :o Känner igen mig i det dom säger också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar