torsdag 24 november 2011

Bugs and stuff...

Idag kom jag att tänka på lite olika saker. Först få morgonen tänkte jag på läxor. På eftermiddagen tänkte jag på betyg. Nu har på kvällen har jag däremot börjat tänka på vänner man hade som man har tappat kontakten med. Hur i helskotta går det till egentligen? När vet man att när man säger hejdå till någon att det är sista gången man säger det? ._. Sen bara man inte tänker på att man inte setts på ett tag? Men hey, life goes on. :) Man tappar la kontakten för en anledning? (: Man kanske tröttnar på varandra Cx

Är det inte likadant med sommarn nu när jag tänker efter? :o När vet man att det är sista gången man solar? :c

Något jag aldrig kommer tröttna på är att fotograffera! :3 Det finns alltid något nytt att lära sig! ^^ När jag tog bilderna här nedanför lärde jag mig att man kan förändra skärpedjupet beroende på vilken bländare man har :D En "låg" bländare ger en "kort" skärpa c:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar