fredag 30 december 2011

Dag 2 i mellandagsrean

Idag passade jag och min kusin på att sticka iväg på mellandagsrean när detta ända var sista chansen! :D Imorgon är det nyår! ^^

Idag köpte jag lite saker som jag missade att köpa på förra rean :)

Ett puder som innehåller vitaminer som hjälper huden att "stråla" :) Den har vunnit massa
bäst i test och sånt, så detta pudret ska tydligen vara riktigt prisvärt ^^
ca 150 kr på Åhléns

Detta ansiktsvattnat innehåller inte alkohol (Alkohol är inte bra för huden
som jag nämnde igår) och bara liiite parfym, men det är okej ändå c:  Kostade ca
80 kr på apoteket :)

An ansiktsmask för 20 kr på Åhléns som jag bara köpte i farten :p
Och när jag väl skriver kan jag lika gärna berätta att vi såg Moa Lignell (Från idol) gå runt på Åhléns med sin kompis och shoppa c:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar